Onsdag, 6 maj

hejhej =)

Och så sitter man här igen, fast jag hade säkert inte gjort nåt vettigare om jag inte suttit här, Kollat på teve kan jag tänka mig att jag hade gjort.. Eller så hade jag vart och grävt i skafferiet efter nåt att äta, är nämligen hungrig nu igen. Jag vet inte vad problemet är? Jag är typ det hela tiden, även fast jag typ åt för nån timme sen. Det är konstigt och jag tycker att min kropp kan skärpa sig nu så att jag slipper känna magen kurra hela tiden!!

Idag har vart men mkt skön dag :) Har vart ledig från skolan och det kändes som om det behövdes även fast vi var lediga 3 dagar förra veckan ;p Men jag har vart riktigt förkyld så jag har vart extra trött pga den.
Varför har vi vart lediga just idag då, kan man ju fråga sig. :)
Jo, det är så att vi har nå knas som heter "Operation Dagsverket" då man ska jobba och käna mins 50 kronor. Jag vet inte riktigt vad det går till men aja,. Jag har iaf jobbat hemma och skurat några fönster, det tog inte länge så resten av dagen har jag mest tagit det lugnt, vart på stan och vart i stallet (:

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag orkar inte komma på nåt intressantare att skriva om just nu ;D
Ha det braa :)
Pusshejss!<3

JUSTE, jag fyller år om en vecka!! :D:D Jippiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0