Hej Stockholm :)

Sitter nu på Kallax och tjillar med godis och musik :) Väntar på flyget som ska ta mig till stockholm där jag ska tillbringa helgen tsm med mamma och ronny :D Kan ni gissa vad jag ska göra då?Om ni tänker: Shoppppaaa som aldrig förr så har ni rätt! :D
Förhoppningsvis så hittar jag massor för jag behöver verkligen utöka min garderob som mest består av kläder jag aldrig längre använder.. Skulle också behöva nya skor för mina är ganska slitna nu, och ganska sönder.. :o

Aja, en sak som inte är sådär jätteskojj är att jag åker från det fina vädret, Det skulle tydligen vara typ 25 grader i luleå i helgen! Det är helt galet varmt om man jämför med vad vi är vana med! Det är säkert varmt och skönt i stockkholm också får vi ju hoppas, där är det typ redan sommar ju. x)

Ska nog gå och köpa nåt att dricka för allt godis ahr fått mig törstig, :p
HejsSvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0