FredagsMys :)<333

Måste bara lite snabbt berätta om min välldigt mysiga fredag som då var igår. :)
Jag hade matteprov och engelska nationella (muntliga delen), det kändes jättebra på båda proven och jag kan äntligen slappna av nu när vi har haft den muntliga delen i engelska, Eftersom jag får hjärnsläpp varge gång jag öppnar munnen för att säga nåt på engelska har jag oroat mig enheldel för hur detta skulle sluta,. Men det gick bra och nästan varge gång jag inte fick fram mitt ord räddade ewe mig med att säga det :D <--- Detta var ju kanske inte sä jättemysigt men det var skönt att göra bort det :)

Vi slutatde halv 2 och jag och ewe for in till stan :) Det slutade med att jag köpte lite underkläder, och ett linne. Och eftersom jag har fyllt år så köpte ewe (plus att hon la ut pengar åt elin så jag fick presenterna av henne med)ett av linnena och en liten navelpiercing :D
Jätteglad, Jättenöjd! :)<3

Ja, och sen blev jag bjuden på middag på Waldorf också, vilket var mycket trevligt :) Vi hyrde och såg en jättebra film och åt godis!
När elin sen skulle kila iväg och ringa Adnan gick jag och ewe hem till Julius ist, där var också hille och simon :)
Vi satt och snackade skit ett bra tag och sen gick jag hem och la mig i min sköna nybäddade säng :D<3
MKt trevligt :)

Men nu ska annat göras ;) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0