årets första myggbett,

Hejhej, :)
Känner mig helt mosad och knosad, jag har tävlat med elsa idag så det kan ju bero på det. Måste säga att det har gått riktigt bra idag! Bättre än förväntat faktiskt :) Det har nämligen inte alls gått bra att träna dom senaste veckorna men jag har fått mkt hjälp med ridningen i veckan av Kristina (pappas sambo) som är ridlärare typ (:

För dom som är intresserade red jag LB:1 och LA:1 och i första klassen kom jag 2:a av 19 anmälda! Jag fick typ en shock, men det var ju trevligt ;)
I LA:1 vet jag inte riktigt vilken plats jag kom på i slutendan för jag for hem innan allt var klart. Det var tre placerade och när jag kollade sist var jag fyra, så då var det ju ingen idé att stanna kvar =) Jag är jättenöööjd eftersom att det somsagt inte har gått sådär jättebra ett bra tag nu :)

Och när jag ändå håller på att snacka om hästar kan jag också tilllägga att lilla Ceasar fyllde år igår! :)<3
17 år blev han så det betyder att jag har haft han snart 7 år.. Det känns typ som om det var igår han backade ur transporten på våran gård.. :')<3

Soooommmarvääääder! :D:D<33
Både igår och idag har det vart kanonväder! Speciellt igår. Då kändes det  typ som att det var sommar!
Jag, ewe och elin var ute och promenerade utan jackor i linne och t-shirt och sa typ: Minns ni när vi sa "Tänk när man kan börja gå ute utan jackor, shit va häligt", Och nu helt plötsligt kan man det igen :D
Det är jättehärligt ju! :)<3

Måste väl också tilllägga att jagh har fått årets första myggbett, av en gigantiskt stor mygga :o Men jag slog ihäl den, hehe. Då är det iaf 1000 mindre myggor eftersom den annars hade lagt ägg typ ;D

Men måste sluta för mamma ska fixa nå på datorn.. :p
Ha det bäst :)
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0