20 Maj - Onsdag

Inatt hade vi övernattning på skolan med klassen, så jag är ganska mosad just nu...
Det var iaf skoj, Vi samlades på skolan vid 8 och lagade middag. Jag, Bella, Moa och Henke lagade typ grillspett som blev svingoooa :) Senare under natten gjorde vi lite andra grejjer som nån slags sexualkunskaps-lek kan man väl säga.. och vi såg även skräckfilm, Jag tror den hette Amusement eller nåt, Det var med nån clown och grejjer. Den var riktigt bra faktiskt och den var ganska läskig medans man kollade men inte så farligt efteråt.  Efter det hade vi kurragömma i korridorerna som var helt nersläckta, Det var däremot ganska läskigt! :)
Vi lekte även lite lekar i aulan, vi körde limbotävligt typ och "polsk julafton" eller nåt, Man skulle snurra på nån pinne i 30 varv och sen pringa och klappa på cecilias hand! Hahah, det var faktiskt riktigt roligt! :D

Men nu ska jag kila iväg till Elin, Hon har bett mig och ewe om hjälp med att färga hennes hår. Men jag vet inte om det var en sådär jättesmart idé av elin...

HejdÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0