Tredje dagen avklarad ;)

..av vårat nyttiga liv om någon inte skulle fatta..

Shit va jag är bra!! Ett under har skett, jag har inte ätit nå godis på tre dagar, inte glass, smulpaj eller läsk heller för den delen! Jag måste bara skryta lite för mig själv ett tag i min ensamhet..


Idag är det onsdag, fast det är som fredag för mig :D <3 Jag är nämligen ledig imorn och på fredag och det känns OTROLIGT skönt! Jag har aldrig varit så less på skolan som jag är just nu, och det är inte ens jobbigt i skolan. Vi har ju nationella proven och det men inte så mkt hemläxa, och tackochlov för det!
Började dagen med gymnastik i skolan, vi hade såklart skriskor som är såå roligt.. Jag var så trött att jag funderade på att lägga mig i en snöhög och ta en lite tupplur men det blev tyvär inget med det.
Piggnade till ungefär vid lunchtid och efter skolan bar det iväg mot stan med Eveline, trevligttrevligt. Slösade en massa pengar så nu är dom snart helt slut.. Ja, så kan det gå när man har roligt ;p

Tränat har jag också gjort ett tag, Spinning på inpuls
och sen en långpromenad i kylan med elinochewe :)


Nu vare slut, Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0