Jag kom inte på någon passande rubrik idag.. (;

TjaAJAJajajja! :D
haha, jag har typ roligt ;)

Mitt nyttiga liv fortsätter, haha ni är säkert spyless på att höra om mitt nyttiga liv men jag måste skriva av mig om hur duktig jag känner mig! Jag måste erkänna att jag syndade lite i helgen, åt lite godis, ostbollar osv.. Men vi var ju i Björkliden och godiset låg där i skafferiet och jag kunde höra hur det skrek att jag skulle äta upp det!!
Men nu ska jag hålla mig till på fredag :) Jag har kunna hålla mig hela dagen idag och igår, även fast Bella viftade med sin godispåse under näsan på mig idag på lektionen. (;

ANnars händer inte mkt, sitter och lyssnar på lite musik och såå :) Det är ganska så trevlig, men jag känner mig typ hyper.. Konstigt, jag borde vara trött efter en hel dag i skolan, eftersom tisdagar är den ABSOLUT jobbigaste och tristaste dagen av alla dagar! Man är helt konstig i hjärnan efter tisdagarna. Sen har jag tränat med Tova också, Vi var på spinning och sen har jag ridit också och det gick allt annat än bra. Jag borde vara trött men nejnej..

Måste bara säga att jag borde inte ha sagt att vi knappt har nå hemläxor nuförtiden,. Tror ni inte att vi får hemläxor i typ alla ämnen dagen efter eller nåt?!? Va less jag blir på allt!

OCH EN SAK TILL,
Vårkänslan jag fick idag alltså!
Jag följde med elin hem på lunchrasten idag för hon skulle göra nåt, vi gick där på trotoaren och asfalten var helt torr och solen sken, Vi ställde oss på en stor torr asfaltsfläck med sol på och om man kollade ner på den soliga asfalten och inte på snön så kändes det typ som om det var sommar! :D:D Det var jättehärligt!
Det är säkert ingen som fattar vad jag menar, men vadårå? :D :)
Fåglarna kvittrade också, det var jättemysigt! :')

Vad ska jag hitta på nu då? JAg har typ tittat igenom allt som man kan titta igenom.. Jag hittar nog på något antar jag.
Jag vet! Jag kan springa och reta upp Tova, hahahahhahah, Vilken bra idé! :D
HEjdårå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0