God Morgon :)

tja :)
Ligger i sängen som vanligt, vaknade nyss och jag måste säga att jag är förvånad över att jag vaknade vid den här tiden ;o
Haha, skönt vare iaf att få sova ut för jag har inte sovit så många timmar varge natt när vi var i björkliden. ;p
Det måste vara därför jag sovit så hårt för jag har inte ens vaknat när mamma var uppe och sprang på morgonen när hon skulle till jobbet, och jag brukar alltid vakna av det..

Ni skrattar säkert åt mig, men jag har problem med det här, det är som om min kropp har ställt in sig på en viss tid och sen så vaknar jag då och kan inte somna om. Jag kan gå och lägga mig hur sent som helst och sen vakna vid 9 tiden.
Och tro mig när jag säger detta, jag vill inte ha det så!!

Kom hem igår, hela dagen bestod  av att vänta. Vi vaknade klockan halv 8 av att elins mamma kom inrusande och sa att vi hade jättebrottom med att städa (vi skulle vara ute ur stugan klockan 11) hon sa att det såg fördjävligt ut, vilket det kanske också gjorde,,
Efter 1 och en halv timme så var vi klara och fick sitta och vänta på att klockan skulle bli 11, sen gick vi till hotellet, endel skulle åka slalom för att fördriva tiden men vi orkade inte för det var för dåligt väder. Det var så dimmigt att man bara såg vitt utanför fönstrerna.
Sen satt vi på hotellet, såg lite film på datorn, sov ett tag sen var det dax att gå till tåget :)
På tåget hände det inte så jätte mycket faktiskt, men det kändes som om det gick mycket fortare att åka hem än att åka dit, :D

Det har varit mer än jätteskojj i björkliden, Så mycket roligt man kan ha med Eveline och Elin :)
Måste bara säga att jag älskar er tjejor :) Ni är dom bästa!<3

Nu ska jag gå ner och äta nåt för jag har inte ätit mat på över ett dygn, vi missade middagen igår när vi satt på tåget så det blev bara att äta godis, jag orkade inte heller ställa mig och laga nån mat när jag kom hem, :)

Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0