Tova är ett sär, men jag älskar henne ändå på ett icke lesbiskt sätt :)<33

HAHAH, tova dansar runt utanför dörren in till mitt rum. Hon ser ut som ett sär, bokstavligt talat! Hoppas inte jag har fått i mig den genen.. Då måste jag gömma mig för alltid!! xD
Haha, så roligt man kan ha, for omkring nere i köket med tova nyss och skrattade åt saker som egentligen inte ens är kul. Undrar varför det blev så helt plötsligt, jag är ju jättetrött? Jag har lust att sova ett tag, kanske gör det sen, orkar inte sova just nu ;)
Fattar ni, jag orkar inte sova just nu?! Hahahahahah okej nu ska jag sluta.

Imorn äre skola igen.. JiPPi!! ;o
Men nu kommer jag seriöst inte på nåt mer att skriva om så jag borde kanske sluta, jag vill ju inte tråka ut er mer än vad jag redan har gjort.. ;)

Hejhejhejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0