Trååk ;o

Nu sitter jag i bilen påväg hem igen, ;p
Jag vet inte hur länge vi har åkt, men många timmar iaf. Det är plågsamt! Jag hatar att sitta såhär länge i bilen. Man blir så rastlös..

En sak som är possitivt är att våren är påväg! Och det kan bara betyda en sak: Sommaren är snart här!! Va härligt :D:D Men än är det ju ett tag kvar men ändå, man  blir så glad av att tänka på det :)
Tiden går så snabbt nu också, om bara ett litet tag kommer vi nog vakna upp och så är det sommar utanför våra fönster =)
Jag tittade igenom lite bilder för ett tag sen och såg en bild jag sprang ut och fotade första gången det snöade i höstas. Haha. Det känns typ som igår nästan :p

Men jag måste nog sluta nu, jag känner att jag börjar bli åksjuk,. :o

(Om någon undrar hur jag kan sitta på datorn i bilen beror det på att jag har en såndär "dongel", jag vet inte om det heter eller stavas så men om man har den kan man vara ute på internet överallt ;D )
Hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0