Soulja Boy - Kiss me through the phone :)

 Idag hade vi muckfoto,. det betyder bara en ska och det är att nu är det inte länge kvar tills vi går ut nian och 9B2 splittras..Jag blir deppig bara jag tänker på det,. Dagarna går fort när man har roligt, och roligt har vi haft! :D Jag tror inte det går en dag i skolan utan att jag skrattar och har roligt åt alla fula barn ;)<3

Ja, och som jag sa hade vi muckfoto idag, hahahhahahha..HAHAHHA!
Och det jag tänker på när jag dör av garv är Julius, ojoj va ful han kan vara, jag vet inte hur han lyckas?! xD
Jag hade inte bättre fantasi så jag tog på mig pyamasen och ruffsade till håret en aning ;p Ewe och Bella var pirater, emma var gameltanten och Klara och Moa var några medlemmar i Kizz ;D

Efter skolan var jag på stan ett tag med Ewe och Elin :)
Vi köpte milkshake, MUMS :D Det smakade underbart efter en vecka utan smaskigheter!
Jag köpte typ inget annat men jag hittade ett par äckligtsnygga skor på den nya affären Monki som har öppnat i våran lilla stad :d

Och ikv blir det att gå över till Elin, tsm med Madde och Eveline :)



Jag har mer bilder på Pix : http://www.pixbox.se/usr_show_id72732_page0_order1.html

Men jag måste rusa för ewe ringde och sa att jag måste springa till henne snabbt som vinden xD
Hejdå mina trogna läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0