Måndag igen.

Jag är helt sluut! Kom ganska nyss hem från stan, jag och Eveline har nämligen vart och tränat på inpuls ett tag. Uppvärmningen gick till så att jag stressade omkring hemma för att hitta alla träningsgrejjer och sen sprang jag vidare till bussen, allt detta hände på ungefär tre minuter, hann med den i sista sekund. Duktigt planerat av mig.. xD
Vi gick på 45 minnters spinning, jag tänkte att det skulle vara mer jobbigt än va det var eftersom att jag brukar vara död efter en halvtimme men det var inte så farligt :)
Men jag var ganska taggad idag, så det kan bero på det ;)
Sen höll vi på att missa bussen på vägen hem med.. haha, jag tror aldrig det gått så fort att ta sig mellan inpuls och busshållplatsen ;o;D

Måndag igen, veckorna går allt för fort.. Jag tycker nyss det var måndag?
Var i skolan idag som vanligt, och det var också lika segt som vanligt. Måndagar och tisdagar tar aldrig slut, jag blir typ deprimerad bara jag tänker på dom. :o

Jag hade verkligen inget intressant att skriva om idag..
Men jag kan säga att jag såg PinappleExpress i helgen och den var jättebra! Typ rolig hela tiden :D
Se den om ni har tråkigt :))

HEjsvejs :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0