Håltimme :D

tjjaa :)
Är hemma hos ewe just nu, vi sitter och ser på oc, trevlittrevligt ;)
Vi har typ håltimme/lunchrast eller nåt, vi behövde inte ha NO och efter det har vi lunch typ ;p
Nog är det ganska skönt att kunna promenera hem om man får en längre rast, för vad ska man hitta på i skolan i typ två timmar? Jag blir iaf riktigt uttråkad, eller anfådd eftersom ewe och bella hela tiden ska "gå ett varv",. haha ;)

Efter skolan blir det att träna på inpuls, det ska typ bli jätteskönt, känner mig taggad inför dagens spinningpass =)
Måste väl också tillägga att  jag, elin och madde firade ewe i helgen eftersom hon fyller år nästa helg, :) Och eftersom elin var jättesugen på kinamat tog vi henne till Waldorf, efter det drog vi hem till Elin men innan det köpte vi riktigt mycket med godis! Det var helt underbart gott och jag blir jättesugen på godis nu när jag tänker på det.. :o


men ska sluta nuuu :)
Hejdå =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0