Killing Me Too - Sister Hazel :)

hej på alla glada männsikor! :)
Hoppas ni mår bra, det gör iaf jag :D

Nu har jag Eveline och Elin påbörjat vårat "nyttiga liv" PÅ RIKTIGT denna gång!
Det är säkert flera som hört detta förut men nu är det allvar. Vi ska inte äta godis, inte så mkt glass och inte så mkt läsk eller andra sockriga saker :)
Jag har en känsla av att det kan gå bra den här gången och det är ju bara possitivt.
Vi har varit riktigt duktiga tycker jag, vi har klarat oss igenom första dagen!! :D:D

Något seriöst och allvarligt har hänt mig under lovet.. Jag har ingen aning om vad det kan vara men mitt godissug är helt borta?! Det känns som om det fattas något, jag känner mig inte riktigt som mig själv längre. Något som funnits i mig hur länge som helst är nu borta? ;o
Det är ju inte precis som om detta är en dålig nyhet, jag tror att om jag skulle fortsätta äta godis som jag gjort nu ett bra tag så skulle det nog sluta med att jag rullade fram..


Jag kom ganska nyss hem från Inpuls, det gick inget pass vid den tiden jag skulle in så gymmet fick duga idag :)
Jag kännde mig väldigt motiverad till att träna ikv :) Sen när jag kom hem så gjorde jag mig en fruktsallad och lite fil och flingor, Jag är typ duktig! Jag måste nästan ringa ewe och elin och berätta hur duktig jag har varit ;)

Men nu är det läggdags :)
Hejsvejs =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0