Kallt, kallt, kallt!

Tja, ligger i sängen och fryser. Det är inte lite kallt ute idag, typ -17? Vad händer, det ska ju bli vår nu, inte vinter på nytt?? Jag hade ju precis vant mig vid värmen och så kommer kylan tillbaka, jag fryser ju ihjäl!!
Och så tror jag dessutom att jag håller på att bli förkyld,. aja, det hör väl till den här tiden på året antar jag. :p
Ligger just nu och funderar på om jag ska stanna hemma och tjocka frmför teven ikv eller om jag ska fara och träna.. hm, svårt val,.

Var nyss med elinocheveline :) Vi gjorde bokstavligt talat ingenting men det var trevligt ändå. haha, Vi låg typ på golvet och skrattade, elin skrattade mest åt mina feta djur.. ojoj så roligt man kan ha. ;D

Och imorn var det helg igen, :) Jag har inga speciella planer faktiskt, men något blir det säkert =)

Ska typ käka nu, jag tror det blir köttbullar och potatismos ( hahahahahah, skrev först köttbollar!! Sen tänke jag typ: eeh, det där ser typ fel ut och sen kom jag på vad det egentligen hette, hahahah, jag är typ blåst på rikt! xD )

Hejdå alla glada männsikor :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0