Holy diver - Dio ;)

Denna låt har blivit "Björkliden låten", Varge gång jag hör den kommer jag att tänkt tillbaka på tiden här. ;)
2drunk2drive med Brokencyde är en annan låt som jag kommer koppla ihop med Björkliden ;D

Ska snart ut med Eveline och Elin och fula runt som vi alltid gör, Sista kvällen ikväll så vi njuter av den sista tiden ;)
Vi har åkt mer slalom och mer snowboard och det har gått riktiggt bra :D Fint väder har vi haft också, soligt och inte alls så kallt =)
Vi har spelat mycket kort också, speciellt ett spel som Viktor, kevin och oscar lärde oss, den heter Älgracet av alla namn!! Jag kan inte göra annat än skratta åt det ;D

Imorn är det somsagt sista dagen och tåget går hem klockan 17.00 :)
men ska dra ut nu Hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0