Fredagsmyys :)<3

Tjaaa, Sitter hemma i tovas rum och chillar påååå :D Ganska så mysigt vi har det, fredagsmys typ :)<3
Härligt med helg igen, även fast veckan inte vart så jättejobbig :) Är typ helt proppad i magen, åt nyss Tacos och jag tror jag åt en taco för mycket faktiskt, men det var ju så gott! Men maten får allt flytta på sig snart för jag ska starx fylla på med godis ;) Det är jag värd efter att hållt mig från att äta det i veckan tycker jag. (:




Jag har typ blåmärken på rumpan min.. hahaha, jag och tova satt nämligen och lyssnade på musik i hennes rum innan maten. Och tova har en jättemysig "gungstol", en såndär som man hänger upp i taket nivet :P Tova satte på en jättebra låt och jag började svänga fram och tillbaka kanske en aningens för mycket.. men det var så härligt, musiken och gungandet så jag gungade lite mer och helt plötsligt låg jag på golvet med ont lite överallt, speciellt rumpan eftersom den tog den största stöten typ, pinnen slog mig i huvudet ganska så hårt så nu har jag en bula och blåmärken, hahahh,
 Tova hade väldigt roligt åt mig där hon satt, hon hade tydligen precis vänt sig om för att säga åt mig att jag kanske borde ta det lite lungt med gungan och sett mig braka ner i golvet, xD

Men nu ska jag typ åka in till stan och köpa godis :)
Ha det braa (: Pussshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0