SommarSommar&Sol! :D<3



ÄNTLIGEN har solen krypit fram och det är helt underbart :D nu känns det som att man kan börja göra sommarlovsgrejjer som att sola och bada och vara ute utan att frysa ihjäl :) Har inte ens badat ännu och det är efter midsommar?!?! Det är pinsamt! Men det har bara inte blivit, jag har velat några gånger på kul men det har somsagt inte blivit av.. :o

Jag måste säga att jag är dålig på att uppdatera bloggen. Orkar helt enkelt inte, det här är en sånhär period när jag typ inte orkar lägga upp nya bilder på pix, eller skriva nya inlägg.. Kollar mest runt vad andra lägger in och andra skriver ;)

Kom alldeles (<--stavning? xd ) nyss in innanför dörren :). Efter maten var jag svintrött av ingen som helst anledning, trodde att jag skulle somna framför teven vid 8a-tiden.. sen ringde ewe vid 10 så jag traskade över till henne där jag senare fick ny energi :) Vi for ner till stadsön och gungade och pratade om dom gamla goda...eller ibland inte så goda tiderna ;d Detta tröttnade vi ganska snabbt på och medans vi funderade på vad vi skulle göra härnäst så hörde vi ewes mage kurra så vi tänkte att vi skulle fara in till max och käka :D Så vi tog ewes moppe och åkte glada in mot stan, men när vi kom fram upptäckte vi att det var stängt... så då ringde vi klara som kom ut till oss, vi gick runt och svammlade ett tag och sen satte vi oss på floras kulle och snackade om livet :) det var jättemysigt <3

Var på staaaaan idaaag :D:D ovanligt eller hur? Köpte en ny bikini, ett par örhängen och en ny mascara ;D Mascaran var behövlig.. om nu behövlig är ett ord... jag har använt min gamla och torra mascara allt för länge nu så det var på tiden att jag inhandlade en ny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0