Radiohead - 15 steps :)<3

Har verkligen inget intressant att skriva om idag så om ni inte vill bli uttråkade, läs då inte det här.. ;)

Helg igen :) Härligt!
Betygen sattes igår vilket betyder att vi inte har nån seriös lektion kvar eftersom alla prov och uppgifter var tvungna att vara klara igår. Det är skönt men det är riktigt tråkigt på samma gång att vara i skolan nu eftersom att man inte gör ett piss på lektionerna, Jag fattar inte varför vi ska vara där ens, Man blir riktigt uttråkad. Nog för att det är bättre det än att jobba men iaf x) :)

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan gratta henne och äta mat. Är hungig men inte sugen på att äta, Det kan bero på att jag nyss åt godis så jag antar att jag får skylla mig själv, även fast det var gott ;o
Efter att vi grattat klart henne och ätit vår middag ska jag till Elin ett tag :) Men det blir inte länge, ska tillbaka till pappa sen ikv. Ska köra moppe så jag lär väl frysa ihjäl.  Måste gå och lägga mig jättetidigt ikv eftersom jag ska upp före fan imorn. Ska tävla i Boden och jag var tydligen tvungen att gå upp klockan 5 :o

Jag hoppas det blir varmare snart! Jag fryser hela tiden! :o

HejsSvejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0