SOMMMMMMARLOV! :D<3

Ja då var det slut på riktigt, tiden gick så jävla snabbt. Känns nyss som att vi började 9:an ju. Nej, det känns som om vi nyss började 6:an tillsammans.. 9B2, kommer sakna er så oerhört mycket<3<3<3 Vi är bäst! :D


Jag tror inte jag har fattat det ännu, det känns inte som sommar och det kan ju bero på det sämsta vädret! DET BARA REGNAR, BLÅSER OCH ÄR MULET?? Vad är det här? Man fryser ju ihjäl!  Men det skulle tydligen bli bättre väder till veckan, men tror ni inte att jag ska börja sommarjobba imorn då? Jo det ska jag, så jag kommer sitta inne och kolla ut på solen som skiner. Det är deprimerande..

I fredags hade vi avslutning då, och jag tror inte nån fattade att vi inte gick i samma klass nå mera.. Jag tror inte jag har fattat det än heller ;o

Och på kvällen var jag med ewe, klara, moa, bella, vincent, skutt och elin :) Det var mycket trevligt och massa skoj :D Det var ett mkt bra sätt att påbörja sommarlovet på :D men kvällen tog slut allt för fort, men tiden går väl fort när man har roligt? ;D

Var på stan igår och slösade en massa pengar också :p Hittade massor med fina grejer, köpte bla en ny piercing :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0