Paramore - Decode <3

Klev typ nyss in genom dörren, känner mig som en kall isbit. Jag har kört moppe och jag hade för lite kläder på mig kände jag när jag kört ett tag,. Det är inte varmt ute nu och det blåser svinkallt!

Och idag blev jag klar med min sista inlämmningsuppgift!! Och vi har inga mer prov heller! Det känns hur skönt som helst måste jag säga :D Man kan typ säga att mitt sommarlov har börjat ;D Haha, kanske inte riktigt meeen ändÅ :)

Igår hade vi våran bal också. :) Det var helt okej, och maten var faktiskt god. Det var kul att se alla killarna i sina kostymer, dom var så söta! :')<3 Tjejerna var såklart också fina, Tova hade fixat min frisyr och efter det här kommer hon få fixa mitt hår varge gång jag ska göra nåt speciellt ;)









Aja, Hejdå! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0