Hej Kanada :)



Nu har jag alltsa anlant i Kanada :D Eller, vi kom i onsdags, :d
Vi ar hos min mormor som bor har - for er som inte vet - Det ar som att bo pa ett hotell med betjant, haha x)
Forsta dagen var det jattefint vader sa vi lag bara vid poolen och tjillade hela dagen, blev ganska sa brun  :D
Igar var det daremot inte sa fint vader sa vi for in till Toronto och Shoppade! Sa mina pengar ar typ slut nu..

Flygresan gick jattebra, vi flog med IcelandAir, det var lugnt det basta flybolag jag nagonsin flygit med! Dom hade sm a teveskarmar pa varge stolsrygg och sa fick man valja bland massa olika filmer och teveprogram, och maten var svingod om man jamfor med annan flygplansmat. Allt var helt underbart och 9 timmar kanders som ingenting :)

Ha det bra, :)
HejSvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0