12 Juli

Efter att jag äntligen avslutat mitt sommarjobb i fregdas for jag, tova, pappa och krickan till Holmsjö som ligger i Malå :) Det är helt öde där, typ tre hus ute i skogen..Men eftersom jag bor i bälinge är jag van. 
Även fast det ligger mitt ute i ingensanns är det jättemysigt att vara där :) Vi bodde i pappas gamla barndomshem (: Vi har gjort absolut ingenting, typ sovit och fiskat lite ;D

Jag har även fått veta att jag är en 8:ondels lapp xD Och min farfars mammas syster var känd på den tiden, Hon kallades "Stor-Stina" för att hon var 2.10meter lång. Ja, såkandetgå när man kommer från skogarna i Malåtrakterna :)

Aja, orkar inte skriva mer.. Hejdå :d

Kommentarer
Postat av: Anonym

från potatislanden i malådalen!

2009-07-13 @ 04:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0