Tjaa :)

Jag måste säga att det är superskönt med sommarlov! Det är längesen jag har känt mig såhär avslappnad och ostressad :) Jag tar typ dagen som den kommer, badar, solar, tjillar med kompisar och rider om det inte är för varmt :D
Men det känns tyvär som om sommarlovet är snart slut ändå.. Vet inte varför,, jag räknar väl tiden för mycket.
Och nästnästa tisdag (15/7) far jag till Kanada :D:D LÄNGTAR! Jag tova och robin far en vecka innan mamma och ronny, Det ska bli hur skoj som helst ;D

Jag har hunnit sommarjobba en vecka på mammas jobb och jobbar en vecka till nästa vecka. Det är jättetrist men jag tjänar ganskaa så bra med pengar, och dom kommer jag behöva i Kanada kan jag tro :)
Elin har också kommit hem, fast det var ett tag sen nu men ändå, Jag har inte nämt det här iaf :) Nu har allt gått tillbaka till sin vanliga ordning :D Fast hon far på onsdag igen.. xD

Snart ska jag ta min moppe  - som funkar nu igen efter att jag råkade tanka den med diesel... - och fara till ormberget med ewe och elin och springa en runda där i värmen och solen :D Visst är vi hurtiga? ;d

Ha det bra, HEjdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0