tjjaa :D


Sitter och tjillar på med massa musiik just nu om nån skulle undra! ;)
Allt känns super idag, jag är typ lycklig och vet inte riktigt över vad.. Jag har iaf vart glad hela dan idag och inget har gått snett, jag blir typ förvånad. ;o Normalt brukar det alltid finnas nåt där som irriterar en,.

Har vart i skolan idag, slutade halv två vilket var mkt skönt, var med ewe ett tag och sen farit till papi i bälinge som är lika öde som vanligt.
Efter middagen har jag vart ute i stallet och fördrivit tiden :)
Red Elsa på ridbanan och fan va bra det gick!!! :D:d Är typ superglaa för det har gått skit dom senaste veckorna (=
Sen red jag Ceasar också :)

Men nu är det så att jag ska springa in i köket vårat och göra lite
varm O'boy med vispad grädde och små marshmallows i :)


Pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0