Martin Jondo - Jah Gringo :)<3

Typ den härligaste låten! Blir helt glad och varm inuti (;

http://www.youtube.com/watch?v=j25kZ4dskys <-- Länken till den låten om du känner för att lyssna =) Jag vet inte hur man lägger in videoklipp så jag gör väl sådär ist, haha ;D :)

Ligger i sängen nu :) Är ganska så trött och ska väl snart sova antar jag. Kom nyss hem från Elin, där har jag tillbringat kvällen tsm med Eveline, vi gjorde inget spec. Satt och pratade, skrattade och sen såg vi en film. Den hette Dont mess with the Zooans eller nåt =) Jag och ewe hade redan satt den men den var så grymt ful att vi  var tvugna att se den med elin också ;p
Annars har jag inte gjort nåt annat än att ta det lugnt, Tränat har jag också gjort (:

Eveline och Bella sov hos mig förra natten efter att vi varit med Henke, Julle, Larsson osv. Det var ganska trevligt det med :D
Måste också tilllägga att jag var på stan igår och hittade 2 jättefina tröjjjor!! Är typ kär :) Köpte dom iaf, är mktmkt nöjd ;))

Bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0