Hejsan alla glada människor :) <3


Lovet lider mot sitt slut, imorn äre ju sista lovdagen (: Det har jag ärligt talat inte tänkt på så mkt..
Jag kom iaf hem från stugan idag, Vi har vart där i tre dagar eller nåt sånt.
Vi har inte alls gjort nåt speciellt, kört skoter och sovit är nog vad vi gjort mest för att fylla ut tiden :) Vi hade tänkt åka lite slalom också men det var så isiga backar att det blev nog bara 2 åk nerför backen och sen räckte det för mig och tova ;d

Jag känner mig ganska dåsig i skallen just nu, det kan bero på att jag har tagit en åksjuketablett för att jag ska slippa sitta och kolla på vägen i 3 och en halv timme. Det är ungefär så länge det tar att åka till Ammarnäs - det är alltså där vi har våran stuga ligger. :)
Fast det är inte så farligt som det låter, i början känns det tungt att tänka att man ska åka så långt men så vipps, är man hemma (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0