Grattis Elin! :)<3

Lite tidigt kanske med tanke på att du fyller år på tisdag men eftersom att vi firade dig i helgen så säger jag det nu :)

Ja, som sagt så firade vi Elin igårkväll, Vi bjöd henne på Tacos och massor med godis och gott ;p
Jag, Ewe och Elin (såklart) var hos Bella i Sunderbyn, fast hon viste först inte att vi skulle dit. Vi hade nämligen satt på henne en ögonbindel och sen körde vi runt i bilen ett tag så att hon inte skulle ana vart vi skulle, eftersom det går ganska fort att åka till sunderbyn. Sen när vi kom fram promenerade vi runt ett tag innan vi gick in, Elin hade ingen aning om vart vi var. Tihi (;

I present gav vi henne 500kronor så att hon ska få pierca sig, mest troligt i läppen. Och jag tror inte hon hade en aning om att hon skulle få det för hon hade inte önskat sig det eller nåt, men hon hade gått runt i några dagar och sagt att hon velat göra hål i läppen =)

Jag kanske lägger in lite bilder sen men jag måste först få dom av Elin :)

Jag klev sedan upp klockan halv åtta imorse, mamma skulle skjutsa mig till pappa men hon kunde inte köra mig senare för hon började jobba klockan 8, så det blev inte att sova så många timmar.
Jag hade träning klockan 10 - Tidigt, jagvet. Men min ridlärare skulle jobba sen - det var därför jag inte kunde åka till pappa senare på dagen..
Då var jag inte så trött med det är jag däremot nu, så ikv blire en slapparkväll typ. =)

Men ska typ käka nu :)
Tjaråå ;d


Kommentarer
Postat av: klaraaa

haha så gjorde moa och dom på mig när jag fyllde år! haha sjukt läskigt det är att inte ha en aning om var man är! xD

2009-02-11 @ 23:34:06
URL: http://klaranordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0