Godmorron (:

Ligger i sängen och har precis vaknat. :) Kände för att skriva lite så jag gör väl det (;
Skolan började ju i torsdags, Inte så kul ärligt talat.. fast skoj att träffa alla man inte träffat så mkt på lovet - även fast lovet inte var så långt. =)
Det var ändå ganska skönt att börja på en torsdag och sen ha helg efter 2 dar igen, fast man hade ju hellre haft lov 4 dagar till.

Jag färgade och klippte håret igår :)
Måste säga att jag blev väldigt nöjd, även fast förändringen inte är så stor :D
Jag har färgat samma färg som förra gången vilket betyder att jag är ganska mkt mörkare än förut, och så har jag typ rödbruna slingor, eller nåt (:
Det lät lite fel att jag har färgat samma färg och är mörkare än förr, men det beror på att färgen hade tvättats ut så mkt. :)
Och idag ska jag in till stan och sola lite i solarium och träna på inpuls - som jag inte har besökt på jag vet inte när. xDet är inte mitt nya hår om ni undrar (;D
Det var nån gång före lovet iaf.. hehe ;p
Kanske blir att gå lite på stan också, Trevligt, trevligt (:



 inte mitt "nya" hår, om ni skulle undra :)  --->

Tjaarå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0