Get Freaky - Pitbull :)

Hejsan hoppsan typ :)
Ligger i sängen med datorn på magen, =)
Kom ganska nyss hem från inpuls, jag och eveline har varit på bodystep och slitit&svettats :) Nu känner iaf jag mig som en helt ny människa (en nyttig människa) :D:D

Fint väder har det vart idag också! Solen har skinit på den nyfallna pudersnön :)<3
Njöt i fulla drag påväg hem från skolan idag, det var så mysigt och solen värmer faktiskt nu =)
Det är nu den härliga vintertiden börjar, det är inte lika mörkt, solen skiner, det är varmare och solen börja värma våran bleka hy :D Haha jag känner mig typ poetisk eller nåt ;o;)
Mysigt äre iaf <33

Annars händer inte mycket, livet rullar på som vanligt :)
Men nu är det slut på det roliga för nu ska jag se några avsnitt av Sex and the City ;)
Tjaoo (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0