Sportlov :)

Ja, då var man äntligen klar med packningen!
Det har tagit mig hela kvällen, eller rättare sagt dagen.. Har ju vart och handlat en massa också :)

Och nu undrar ni säkert ( eller så gör ni inte det men iaf ) vart jag ska, Jo det är så att jag,Eveline och Elin ska till Björkliden med Elins familj och åka skidor och ha skoj =)
Det kommer att bli mer än roligt kan jag säga utan att ljuga :D
Vi kommer att tjocka oss med massor med godis men behöver inte ha dålig samvete eftersom vi är ute och åker slalom hela dagarna!
UNDERBART att slippa tankarna om att man är onyttig, även fast jag vet att jag är det så är detta ändå en jättebra ursäkt för att äta :) Haha, jag vet att jag är sämst!

Jag har iaf handlat 1.2Kg godis, 2 påsar "ostchips" och en påse ostbollar. I'm in heaven! <3
Bara så ni vet så ska detta räcka till några dagar, mamma sa att jag skulle handla så jag hade ett lager och inte böhövde köpa godis det första jag gjorde när vi kom fram ;)

Imorn blir det att stiga upp klockan 5 eftersom att tåget till Björkliden går klockan sex på morgonen.. Suck!
Aja, det blir väl att sova på tåget om jag inte blir pigg som en nötkärna som jag alltid blir..


..Pigg som en Nötkärna lät lite fel.
Det är ju pigg som en.. Jag orkar inte komma på det :)
Pusshejs :)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0