Kaggen - Don't Fuck With Me

tjaaabre! ;D
Fredag igen.. och fredag den 13:e också ;D
Jag vet att alla har skrivit det i sina bloggar så jag fortsätter väll med det då? :)
Jag har då inte tänkt på det så mkt.. inte nåt alls faktiskt tills ikv när vi var och köpte godis innan bion och det var för att bella sa det ;p
Var somsagt på bio ikv med Bella och Ewe. Vi såg I taket lyser stjärnorna, den var väldigt bra.. men ganska sorlig. (:

Veckan har passerat ganska fort, det har inte hänt så mkt speciella saker, skolan har tagit upp den mesta delen av tiden :p
Och nu blire bara att ta det lugnt i helgen :) Imorn är det ju Alla<3dag också, kom jag på nu :D Va trevligt, även fast jag inte har någon spec att fira den med.. men familjen får duga imorn ;)

Men detta får duga för idag, Puuuuuuuuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0