Tredje advent <3

It's something about christmas time, It's something
 about christmas time, Makes u wish it was christmas every day!

Skulle baka pepparkakor men jag fick inte...jag var tvungen att plocka upp mina kläder som var utströdda över hela huset...

Sitter iaf helt utmattad efter att ha varit på inpuls på bodypump. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv, jag ville bara störta ut genom rummet redan efter halva första låten hade gått. Vet inte om det var för att jag var trött idag, ville bara dö genom hela passet. Det kommer behövas mycket innan jag går på det igen!
Har haft Frida-träning idag och igår också :) Det gick braa och elsa var jätteduktig =)

Nu sitter jag och gungar till takten av julmusik, Slog in en julklapp nyss också<3 I'm so happy I kunde almost gråta :'D

Och imorn är det skola igen. Fast jag ser fram emot en (förhoppningsvis) lugn vecka. Jag menar även natur måste väl börja lugna ner sig nu? Det är ju förfan JUL snart, give us a break for heavens sake!!

Förra Julaftonen :)



Over and OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0