Söndag (:

Bakade nyss Hallongrottor, före det pluggade jag kemi....så, nu vet ni.


Andra advent nu då, Julafton närmar sig med stormsteg! 
Tror aldrig jag har gillat tiden före jul så mycket som jag gör iår. Undrar hur det kommer sig? Kanske för att jag önskar mig så gryyymt fina saker att om jag får nån av dom kommer jag dö av lycka! Men jag känner på mig att jag inte kommer få nåt av det... :( Då kommer jag dö av....lessenhet...? ;o

Försökte lägga in bilder på lite kläder som jag har önskat mig, med det gick inte.. Det är nog guds sätt att säga att jag inte kommer få dom julklapparna som jag vill ha. Jag kan lika gärna gå och dö nu.
Hejdå.





oh no, råkade trycka på nån knapp så allt ser jättekonstigt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0