so bored.


Ligger och äter äckligt godis samtidit som jag kollar på ett bajstråkigt program på teven ;o
Men det är ju söndag och då gör man sånt.

NU ÄR DET BARA 8 SKOLTIMMAR KVAR TILLS VI FÅR JULLOV! <3 (detta räknade jag nyss ut på fingrarna)
På måndag ska vi ha tårtbakartävling på kemilektionen och jag trodde först att vi skulle få vara riktiga kemister och framställa det med massa syror och skit men nej. Dom ska köpa tårtbottnar? Iaf så ska våran grupp göra en marrängtårta med en älg på för att smöra för janne.....han älskar ju somsagt älgar!

Snart ska jag släpa mig ut i kylan och ut i stallet, senare ikv ska jag och nåra andra och kolla på nån dansföreställning i kulturens hus, Klara, moa och ida ska dansa där :)

Nu ska jag roa mig med andra saker. Hejdå :)



Kommentarer
Postat av: Nora Fazel - M.J - Change the World ←

Nu ska jag göra dig avundsjuk. JAG HAR JULLOV :D

Sorry, var tvungen:(



Peace and love

2009-12-20 @ 11:41:44
URL: http://norafazel,worfpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0