Lov imorn :)


Hejhopp i godispåsen!
Är lite sugen på godis faktiskt, men inte nog för att jag ska orka resa mig ur soffan och leta mig igenom skafferiet.

Imorn får vi lov!<3 Thank you Lord for that!
Kan verkligen säga att det är behövligt (undrar om det är ett ord?)Det är så sjukt skönt att inte behöva tänka på alla läxor som vi hade haft om det vart mitt i terminen!! Nu är det nästan tre långa veckor med inge plugg allssss!

Som julavslutning i skolan idag hade vi tårtbakartävling och kan ni gissa vilket lag om vann? JO, det var faktiskt VÅRAT LAG tro det eller ej ;)
Marrängbotten + en massa grädde + daim&marabou + mosade hallon = GOTT SOM FAN! :D


Imorn har jag alltså sovmorgon till halv 11 och får lov vid 12. Efter det blir det stan då jag ska handla lite kläder som jag ska ha på jul och nyår, ( har äntligen hittat vad jag vill ha på mig :D ) Sen fyller tova år så jag ska gratta henne på kvällen, hade nog tänkt mig att jag skulle hinna till stallet också. Hm. Pressat tidsschema.


Godnatt mina....praliner....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0