Hejhå i . . . . lingonbusken!

Hej, här sitter jag och gör absolut ingenting. Har gjort ingenting ett bra tag nu. . . Jag vet som inte vad jag ska hitta på heller för plugga har jag ingen lust med,. Har ju prov imorn så jag borde väl egentligen. Men tror jag kan det mesta och jag orkar inge mer nu. Nu får det faktiskt vara nog! Man måste få göra annat än plugg nån gång mellan varven också :) Am i right or am i right?

Har väldigt tråkigt, och imorn har jag prov. . . Fast det har jag ju redan sagt. Hm, jag kan ju alltid klaga på det dåliga vädret för det är verkligen just det: DÅLIGT! Man får ju ingen julkänsla alls. Sånt får man tydligen sköta själv och det är just därför som jag ellen och elin bestämde oss för att dra ihop några och baka julgott imornkväll! So thats vad im doing imornnight.

Nu ska jag kila, detta blev (som så många andra av mina inlägg) ett väldigt....meningslöst inlägg men vafffafafan. Livet är meningslöst så varför ska mina inlägg vara meningsfulla är ju frågan? hhaha nejdå, inte är livet meningslöst inte, skoja ju bara lite mer er.

Nu ska jag sluta vara mig själv.

Hejdå mina (få) bloggläsare :D Älskar er för att ni orkar läsa den här skiten<3

Kommentarer
Postat av: ellen! :)

My, du är en SÖTIS som få kan mäta sig med! <3

2009-12-10 @ 21:30:08
Postat av: ellie

hahha sööt du är :D<3

2009-12-12 @ 14:35:14
URL: http://elinbyygdemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0