Älska december<3

Idag är det 2 december, vilket betyder att det var den 1a igår :) Jag kan inte
fatta att det är december?! För någon dag sedan trodde jag att det var den 8e
 månaden men efter ett tag kom jag på att den 8e är ju fan augusti,. Tror jag är lite smått förvirrad faktiskt, igår trodde jag att jag var 15 när jag och larsson snackade om att ta skoterkortet. Jag typ: Men visst måste man ha fyllt 16 för att få göra testet ? Då är det ju ingen idé att jag gör det i vinter....
Larsson kollade väldigt konstigt på mig efter jag sagt det


Nog om det :) Eller nej, det jag tänkte säga om december innan jag svammlade bort allt var att jag ÄLSKAR allt som har med december att göra<3
Först alla mysiga julstakar och ljusen i alla träd och snön! <3 Älskar när man är ute och promenerar och det knarrar under fötterna när man går :) Och sen julen såklart, allt godis och alla julklappar! Gillar även att gå på stan under juletiden eftersom att det också är så mysig stämning på stan :') Ni kanske tycker att jag är konstig men jag gillar också att köpa julklappar
som jag vet att dom jag köper till kommer bli glad av :)
Och sen kommmer ju såklart NYÅR :D<3 Sen är det slut på det roliga och man måste vänta ett helt år tills nästa jul.. :(

Jag vet att jag tråkar ut er men jag ville få det ur mig :D Hoppas ni inte dog
av tristess bakom dataskärmarna :)

Nu har jag franska, hoppas jag överlever :D
Ha en bra dag, Hejdåå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0