Kings Of Leon - Use Somebody (:


Såhär har min eftermiddag / Kväll sett ut:
Jag kom hem till pappa vid 5 och jag var rejält med trött så jag gick upp och la mig i sängen med datorn, låg där tills maten var klar.. Efter maten funderade jag skulle hitta på men eftersom jag fortfarande vär jättetrött så gick jag upp till datorn igen, tänkte att jag bara skulle ligga ett tag men det blev tydlign lite längre för jag orkade inte kliva upp..
Sen kom jag på att jag var tvungen att göra nån mattesak vid halv åtta, så jag gjorde den lite snabbt men orkade inte göra hela, satte mig framför teven och såg the simpsons ett tag, satt där helt själv och skrattade så jag hade ont i magen typ, (var väldigt övertrött) Jag kom sedan på att jag var tvungen att ta in hästarna så jag sprang ut och gjorde det och nu ligger jag här igen.. Jag funderar faktiskt på att sova snart.

Och allt det här berättar jag för att.. jag vet faktiskt inte riktigt varför, det var säkert inte så intressant att läsa heller men jag försöker bara få er att fatta hur mosad jag är.. jag var såhär igår med, det är hemskt! Så därför fick det bli en vilodag idag så att jag ska orka leva imorn :)

Fast imorn skulle det visst bli en ganska lugn dag med inte så många vanliga lektioner, vi skulle lyssna på nån som skulle komma och prata.. jag kommer mest troligt somna eftersom det var direkt på morgonen och nåt säger mig att det inte kommer vara så intressant.. :p

Men nu måste jag sluta för tova vill ha datan :)
Puss&godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0