22-april-2009

Hejsaaan :)
Haha, gillar egentligen inte att säga hejsan, det är typ lika fult som att säga mysan.. hahah, Skrattar varge gång nån kallar mig det!
Det är så gryyymt fult! xD

Det är och har varit hur fint väder som helst idag och jag har njutit av varge sekund :)
Gick ute i t-shirt idag utan att frysa, hur underbart ärr inte det?? :D<3



Men det kommer nog inte kännas så underbart efter att jag har vart i frankrike, eftersom det är typ 20plusgrader där.. Det är ju jättehärligt men kommer frysa ihjäl när jag kommer hem igen ;)
Ja, så på fredag far jag iväg mot La France tillsammans med hela franskagruppen, Skojjigare kan det knappast bli? :D
Vi ska vara där i typ 4 dagar eller nåt, åker på fredag (ska vara på flygplatsen typ 5 på morgonen :o) kommer hem på tisdag igen :)
Nästa veckas kommer se ut såhär: Ledig måndag, tisdag eftersom vi är i Paris. Går i skolan onsdag, torsdag och är ledig fredag eftersom det är första maj lr nåå ;D Blir ni inte liite avundsjuka nu? Det skulle jag bli!

Och imorn har vi nationella prov i matte.. Jippi.
Får väl se hur det går, det var en enkel del och en inte så enkel, men det är väl bara att hoppas på det bästa ;)

Nej, nu ska jag skutta ut i stallet,
Pusshejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0