Glad Påsk eller nåt :)

HejHej, :)
Sitter just nu på tåget påväg hem mot Luleå, Jag har nämligen påbörjat mitt påsklov i Ewes stuga i Kurravaara, som ligger i Kiruna =)
Har vart där i ungefär 3 ½ dag eller nåt, Vi har nog mest ätit godis men vi har också kört en massa skoter, och solat när det har funnits sol :D Det har varit mkt trevligt (: Ewes Pappa är ju ganska rolig också, jag har nog skrattat varge gång han har öppnat munnen. ;D
Vi var i Gällivare över dagen i Lördags, träffade Bella och Adam som var där och åkte skidor. :) Sen gick jag och Ewe runt och letade efter nånstanns att äta och efter det bar det hem till kiruna igen, :) Åkt fast för polisen har vi också gjort när vi körde skoter, Jag körde men slapp som tur var böta! :)

Jag far mot ett finare väder känner jag, det var ganska mulet i Kiruna men nu är det faktiskt riktigt soligt, Solen är där jag är typ, Mamma berättade att det regnade i Luleå och då sken solen i Kiruna, Och nu snöar det i Kiruna och det är strålande väder i Luleå, Haha, :) Men det är ju bara possetivt!

Får väl se vad jag ska hitta på senare i veckan, :) Ska nog bara ta det lugnt och sådäära,
Ha det braa (:
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0