Hemma igen :)


Nu är man då hemma igen efter några UNDERBARA dagar i Paris, Resan blev bättre än jag förväntat mig och jag har haft det jättetrevligt hela tiden :)
Det har vart med helt underbara människor så vi har förståss skrattat massor ;)<3

Vi har gått hur mkt som helst så jag är helt slut i benen, Vi har nog lämnat hotellet ( som inte alls var lika risigt som jag trodde det skulle vara ) vid 9-10 tiden varge dag och kommit tillbaka vid 8-9 på kvällen. Vi har besökt dom mest kända ställerna som Eiffeltornet (även kallat Parisetornet - man fattar nog inte om man inte var med) Lovren,  Triumfbågen, eh.. 2 kyrkor.. orkar inte komma på vad alla andra hette men det har blivit en del shoppingturer också. Jag har dock inte köpt så mkt för allt var svindyrt och jag hittade inte så mkt som var värt pengarna =) Lite grejjer blev det ändå :)

Men jag lägger in lite bilder, det kanske  är roligare så :)
Har nog mer bilder på Pixbox -->http://www.pixbox.se/usr_show_id72732_page0_order1.html



Första dagen, Det var jättevarmt och vi satt bara och chillade i solen vid floden. Det var hur härligt som helst och jag tror allt vi blev lite bruna :)



Andra dagen, :)



Andra dagen, Kväll :)
Sitter på nån resturang som tyvär inte var den bästa. Jag och Joar fick inte ens våran huvudrätt och ewes kött var bokstavligttalat rått.. :o Aja, vi åt crêpes på hemvägen istället :) Jag tror förresten han som lagade crêpsen gärna hade gift sig med Petra ;)



Tredje dagen,

She will be loved - Maroon 5
Detta får allt bli "Parislåten". På bilden sitter vi utanför nån kyrka på en stor trappa, det var inte jättevarmt men man frös inte heller, :) Vi lyssnade till 3 killar som sjöng och spelade och då hade dom bland annat denna låt som dom sjöng jättehärligt till. Killen som sjöng hade typ den härligaste rösten, vi snackade lite med han sen och fick hans facebook typ, haha ;D


Tredje dagen, kväll :)

Tredje dagen, kväll :)

Tredje dagen, kväll :)

Tredje dagen, kväll :)

Tredje dagen, kväll :)
Vi sprang runt en massa för att göra av med energi, srattade massor ;)


Fjärde och sista dagen, Ganska tidigt på morgonen, är ganska så trött ser det ut som :p


Fjärde och sista dagen :)

Uppe i Eiffeltornet


I en park brevid eiffeltornet :)


Jag och ewe i Triumfbågen (:


Sista kvällen på en jättemysig kinaresturang :)


Sista kvällen, Julle är nog lite övertrött kan jag tänka mig., :p


På planet påväg hem igen. Våran söta lärare Cecilia sover gott (:

Ja, det blev en hel del bilder,
Men nu orkar jag inte mer, jag måste få sova.
PussochgGodnatt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0