Fredag (:

Haha, sitter och kollar igenom en massa bilder från förr, riktigt skojj , :)
Kom hem från ewe nyss, vi var på stan ett tag med bella och elin. Men det blev en snabbis för jag skulle bara kolla en grej och ville inte hitta nåt annat för jag har inte råd att köpa nåt just nu och då får jag bara ångest om jag hittar nåt.. ;o ;)
Jag tänkte att jag skulle ta ut moppen när jag kom hem och köra en sväng för första gången i år, men tror ni jag fick igång den? Nejnej den ville inte alls idag..

Fredag igen, vilket betyder att det är helg och det känns riktigt skönt,
Vet inte vad vi skulle göra ikv men jag ska iaf vara med madde, ewe och elin för omväxlings skull ;D :)
Och nu kom mamma hem med pizza :D Precis vad jag var sugen på :D


Sommarkänslan jag får av den här bilden, längtar så det svider typ :))<3

hejdå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0