tjjaa (:


Slänger in ett kort inlägg lite snabbt :) Jag måste bara berätta att jag ganska så nyss kom hem från Boden där jag tillbringat dagen tsm med eveline och bella. Vi har kollat på Elin när hon tävlade DM i cheerleading (: Det gick jättebra för dom, dom vann sin klass men dom tävlade inte mot några andra för det fanns inget annat lag som låg på den nivån (som även var den högsta) och det kan ju bara betyda att Elins grupp var bäst eftersom att ingen låg på deras nivå, hahah :D

Jag är jättetrött, jag lyckades inte sova så mycket som jag behövde inatt.. :p vaknar ju som vanligt av mig själv vid typ niotiden. Jag är mer än less på detta, Det gör så att jag inte kan sova ut på helgerna heller!

Aja, det får räcka såhär, Heejrå (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0