Tacokväll :D

hejhej :)
Hoppade nyss i säng, helt proppad i magen är jag!
Det har vart en riktigt trevlig dag idag faktiskt, jag har bara tagit det lugnt typ (:
Efter skolan var jag ett tag med elin, vi åt lite mellanmål efter en hård dag i skolan, fast när jag tänker efter har den inte varit lika äckligt jobbig som tisdagar vanligtvis brukar vara vilket får mig att känna mig glaad i själen :D (hatar tisdagar.)

Har invigt moppen nu vilket fick mig att känna mig lite vårig :)
Jag har Robin att tacka för att den funkar igen, det var nåt knasigt som tjorvade men han fixade det åt mig :)
For och tankade, höll typ på att krocka i rondellen, det blev bara för mycket på en gång när jag inte hade kört på så länge.. :d

Och ikv har jag vart hos elin, :) Ewe var förbi en mycket snabb sväng men sedag drog hon, Jag, Elin, Elli och Linnea lagade tacos och det satt jättebra i magen! Har vart sugen på det i flera dagar, (:

Och måste också tillägga att jag är rik!! Jag kan nästan säga att det regnar hundralappar från skyn!
Jag överdriver kanske lite men det är faktiskt så att jag har hittat en massa pengar som jag inte trodde jag ägde :D Jag känner mig helt lycklig eftersom jag trodde jag typ hade 0 kr kvar ;D

Hejs =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0