Regn, vasalopp. Kan nog inte bli mkt bättre (;

TJJAAAJAAJA :D:D
Pissväder ska det bli imorn.. Skojjigt dårå eftersom vi typ ska ha vasaloppet imorn, Vanligtvis hatar jag vasaloppet som är ca 8 km och i år var det faktiskt frivilligt. Så jag fick typ en shock när jag sa att jag skulle vara med. Mest är det för betygens skull plus att man får lite motion på samma gång, man måste ju träna på nåt sätt nu när mitt inpuls-kort har gått ut. Men jag skulle mest troligt få ett nytt lite senare, :))

LOV IMORN!! Inte en dag för tidigt! Jag tycker jag förkänar (<--stavning?) ett lov faktiskt, och vad är inte bättre än påsklovet med MASSOR med godis?! :D<3 Nej, jag kommer inte heller på något svar på den frågan, ;)
Far till Kiruuuuna med Eveline på fredag (:
Eller.. jag tar tåget själv till kiruna där ewe väntar på mig ;) Det lät typ lite smått porrigt detdär.. ;D
Skojjigare kan det inte bli :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men här kan jag väl inte sitta längre.. :o
Pussssshejs <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0