Nattinatt :)<3

KALLT!
Kom ganska precis innanför dörren, jag har kört moppe från stan i -3.5minusgrader, Det låter kanske inte så kallt men när man får upp farten blir det riktigt,riktigt..riktigt, RIKTIGT kallt!
Tillbringade alltså min kväll i en lägenhet någonstanns i stan med Petea, klara, skutt, vincent och stefan. :) Vi gjorde inte så mycket, men det var trevligt ändå =)
Så nu sitter jag här framför datan, men det blir bara en snabbis, jag måste bara varva ner lite. Om jag går och lägger mig nu kommer jag ändå inte kunna somna, :p


Och ni anar inte hur skönt det är att kunna köra moppe när jag ska någonstanns, spec när jag är i bälinge som ligger helt öde ute i skogen..! (Jag minns inte om jag skrivit om detta i nåt tidigare inlägg men jag orkar inte bry mig om jag skriver det igen nu(: )
Jag kan fara NÄR jag vill, HUR jag vill, och VART jag vill utan att behöva be pappa på mina bara knän med den mjukaste röst jag har, (han är oftast inte så villig att köra mig,) och jag behöver inte heller åka med bussarna som typ aldrig går, och då menar jag verkligen aldrig.. JAG ÄR FRI!
Det är därför jag kör moppe nu mitt i natten även fast det är allt för kallt för att köra nu egentligen ;)

Idag var den sista lov-dagen,(eller egentligen igår men ni fattar väl antar jag) Söndag räknas inte tycker jag för då kan man ändå inte göra nåt, så nu är lovet slut. Så var det med det.

Nä, nu ska jag nog gå och lägga mig, kommer att vakna allt för tidigt imorn av att solen lyser in genom fönstret känner jag på mig, jag kan nämligen nästan aldrig somna om eftersom solen gör mig pigg :o
Eller så kommer jag inte kunna somna eftersom smärtan av min mensverk kommer hålla mig vaken,.
Ni ska vara glada grabbar att ni inte behöver ha detta besvär, Ibland gör det så ont att man bara vill lägga sig och dö någonstanns..Bokstavligt talat.

GoodNatt dårå :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0