Hejallagladaa :)


Sitter framför datan just nu med smulpaj och bra musik! Livet är ganska härligt vissa stunder ändåå :)
Tänka sig vad lite smulpaj kan göra för att pigga upp själen ;)

På tisdag blir det att besöka frisören igen, ska kilppa och färga håret. Så nu funderar jag på hur jag ska göra,. Jag undrar om jag ska göra en lite ljusare brun än vad jag har nu, som en välkomning till sommarn typ :D
Hoppas jag passar i det då.. Om jag ser hemsk ut är det ju bara att färga mörkt igen ;)
Men misstolka mig inte nu, jag menar inte jätteljust, bara nån ton ljuare än vad jag har nu och det är ganska mörkt ändå.. (:


Vårsolen fortsätter skina iaf, :) HÄÄRLIGT

Nää, nu ska jag kolla vidare :) Hejdåå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0