Det går mot sommar <3



Shit va härligt väder det är ute! Varmt och solen skiner, jag vet inte varför jag sitter inne egentligen, :o



Jag blev riktigt förvånad när jag kollade på klockan imorse, hade lyckats sova riktigt länge faktiskt =)
Jag klev upp, fixade mig och for in till stan :) Jag skulle kolla på lite vårskor men jag hittade inga jag tyckte var sådär jättefina :p Lyckades fara in till stan idag utan att köpa nåt! Det brukar nästan aldrig hända. Jag brukar iaf köpa lite godis eller milkshake men inte idag, men det är bara bra för jag behöver spara lite pengar tills vi ska till frankrike med franskagruppen om mindre än 2 veckor :D
GryyymtSkojjj det kommer bli!
Och jag måste säga att medans jag har varit borta så har det smält bort hur mycket snö som helst! Nu kan man faktiskt tänka sig att om två månader ska allt vara borta. :) Undrar om man kommer kunna bada då, det kunde man förra året,. Det däremot är lite svårt att tänka sig.. ;D

Snart ska jag ta moppen min och fara till pappis :) Jag är grymt sugen på godis.. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men jag vet inte om jag vågar äta nå mera, jag vill inte ens berätta hur mycket godis jag och Ewe har ätit under vistelsen i Kiruna..,

Nu ska jag kila,
Pusshejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0