Måndag igen.. ;p


I helgen har jag tova och pappa vart i Malå i ett ställe som heter Holmsjö. Vi var i huset som pappa växte upp i och våran farbror Sune var där med ;D Det var riktigt mysigt, och det var skönt att bara komma bort från allt ett tag och ta det lugnt och sova ut ordentligt, fast sängen vi sov i måste ha gjorts typ 1000år före kristus för den var hårdare än sten XD haha,
Så nu har jag ont i ryggen för det x) Vi åkte sedan till Ammarnäs där vi har våran stuga, pappa skulle fixa något till någon dära och jag & tova tog oss långpromenader i naturen ;)
På söndag for vi hem igen. På kvällen var jag och Tova ute och då trampade jag i ett jordgetingbo, klantig som jag är xD Dom attakerade mitt huvud och jag fick panik och sprang iväg snabbt som vinden, jag fick minst 10 stick i båda tinningarna..
men som tur var svullnade det inte upp allt för mycket :)

Och idag så har jag och eveline vart på Inpuls så nu kommer jag sova gott :)

Jag hade inte så mkt intressant att berätta så det hära får duga (:
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0